Friday, May 08, 2009

TAG: yela2, aku wat..eheh

Akhirnya!! @tune tag diriku jua..dia tau,slalu kalo dia xtag, aku memandai je rampok tag dia.eheh. tengkiu2.


1. Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang. jgn tipu2 ek..


ini adalah desktop pc opis ku. kalau desktop netbook aku, sebijik mcm @tune nyer, tapi kaler biru, tanpa tulisan di bwh tu ye.pasal windows aku genuine. ha ha.


2. Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..
history of d wallpaper, sepatutnya jd template blog ku, tp ada mslh, last2 jadik wallpaper desktop ku.eheh.

aku ni cpt bosan tgk wallpaper yg sama je. kdg2 dlm masa sehari 3 - 4kali aku tkr wallpaper. aku suka wallpaper ni sbb comey.comey,kan.eheh


3. Tag 10 orang..
aiseh,kengkawan pun xsampai 10 org, cmne nk tag byk tuh?oklah, aku tag:
-isma dan seorg kawannya
-echan dan seorg kawannya
-reen dan seorg kawannya
-hassilahsalleh dan seorg kawannya
-ainniskandar dan seorg kawannya


Ha,kan dh cukup seploh tu.muahahahaha. kalau korg dh pnh wat,sila abaikan tag ini. sekian terima kasih.

2 komen-komenan:

@tune® said...

sweet giler kalau jadi layout blog ko weh!!!

sue-ana said...

tu r..tp xbley.huhu.

p/s: a@tune, ko dlu budak um ke?

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...