Thursday, May 07, 2009

dua entri dlm masa setengah jam?pergh@!

dah hampir sampai ke kemuncaknya. kenapa aku lyn cerita ini?? pasal..hmm..pasal apa ek?hahaha..tp aku mmg layanzz..

aku rase, putih tu anak mastura la. mulan tuh saje nk pedajai family derang, tukar2 anak bagai. lgpun, yg aku ingt, kan mulan penah "jampi" anak tiri mastura tu xleh dpt jodoh. kan dh nmpk tempias kat merah, susah dpt jodoh.eheh. sukati je aku nih,teka skrip citer org. tp,aku peduli hape,kan.dh entri aku.eheh.

Jom lyn lagu rington hempon aku.

kau dan aku adalah satu, tak kira apa, segala rintihan aku engkau selalu ada..biar kata memisah kita, biarkan saja, kerana terbiasa...cewah!



video dikopipes dari : http://liriksemualagu.blogspot.com

pengspoileran: aiseh, dh xde spesies pompuan la dlm rancangan realiti luar negara tuh. d one and only female dh kena kick out.chais!mmg betulla,taun ni mmg taun lelaki2 sekalian. hu hu

3 komen-komenan:

@tune® said...

marah pengarah n scriptwriter ko main tukau jer...

aku pon layan citer nih...

aku ske si masrika tuh berlakon...lawak ala² witch

sue-ana said...

@tune,
xpe,kompem pengarah n scripwriter xskodeng blog aku..blog ni bkn glemer pun. haha

bila mariska jumpa mastura,mmg part happening. i sukeeee...eheh.ok lg la lyn citer in berbanding citer "bunga2 matahari". skrip gile skema. opss..selamba mengutuk.mampus kena saman nnti.adeh

echan said...

betulla, taun nih taun lelaki. asyik laki je menang.

takpe, aku sukeeee laki yg tinggal tu. eheh!

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...