Thursday, May 07, 2009

panas..panass..panass..kepala ini pusing..pusingg..pusingg..

~perang dunia ke empat ke??~

aku tgh boring. kemalasan melanda diri. dgn gembira melantak koteow goreng kerang sejuk gedi. naseb baik sedap. weh,apsal aku mls gile nk wat "penyuntingan kopi" arini!!huwaa!!

pagi td ada dua miting. aku bkn tapak si leman ye, yg bley dibelah dua, pastu bercantum blk (bole ke?haha..blasah!). jadi,dgn penuh kehenseman, terpksa la aku ikut bos aku gi miting bersama "king". agak meleleh gak air liur aku dlm miting tu akibat kebosanan yg maksima. apalagas, bermula la sesi mengushar "lelaki yg agak sweet" dlm miting tu la, smpai aku xdgr sepatah haram apa yg "king" tu bebel kat dpn tuh. bos nk ajak ngumpat pun,aku leh tny blk apa. nmpk sgt xpay attention. muahaha

apa jd pada miting yg satu lg. dgr citer agak "panas". tapi aku blm mengorek cerita selanjutnya. chais, rugi tol xjoin miting tu. misti kompem mata aku segar bugar tgk "world war 4" tuh. aiseh.

~buku lama~

tadi main lompat2 blog, terjumpa la satu blog nih. hmm..bila baca, teringt style penulisan aku jaman dulu kala. ada sedikit2 menyerupai..baru perasan, cara penulisan aku dh agak boring skrg, xkreatif mcm dulu. knp ek??aku dh jadi seorg yg memboringkan kot.atau aku ni dh xde idea?mebi.

nota: tak sabo nk jumpa abg wolverine weekend nih. sape2 yg dh tgk, sila jgn gelakkan aku ye. maklumle,aku hanya penumpang. hu hu

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...