Tuesday, March 31, 2009

I'm L.O.S.T without u..cewah!!!

Gile.aku sesat sampai ter"masuk" dalam tempat nih. terpaksa gak aku "membayar" yuran masuk. isk2..Sori ye,kalo korg ada rasa nk tgk "gambar mandi manda" aku dalam nih, korg simpan jelah niat tu dlm ati. sbb dah sakan mandi-manda, xsempat nk bawak keluar kamera pun.lgpun,kamera i tak waterpruf.kalo dia mati lemas, sape yg susah? i jugee..

dah rase mau angkut kucin tu bwk blk jer, tp beratnya tidak membenarkan.terpaksa babai jelah dari jauh.



Gambar gelap gile.maklumlah, dah jam 8. haa,ni le tmpt aku snap gmbr "udang berenang2" pada entri semalam tuh. Selamat datang ke warung mak teh, mee banjir udang, Kuala Sepetang. memang banjir pun kat sana. banjir dengan pelanggan-pelanggan yg ramai. Nk buat camne, datang pada timing yg agak xbagus. time org2 "Tepeng" sibuk menghadapi proses penamaan calon di bukit gantang. Adeh. naseb baik book tempat awal2.


Ada org tnya, mabeles sgt ke mee banjir udang mak teh kuala sepetang tu,sampai masuk Majalah 3?? Bagi aku,agak mabeles la, sbb aku ni bknnya penggemar mee udang pun. naseb baik muka i xgatai2 melantak 6 ekor udang yg gedabak itu.


Berkat keoveractingan aku dan kawan-kawan berendam dalam air klorin selama hampir 4 jam, dan kegelojohan kami melantak mee udang yg reganya sama mahal dengan 4 pinggan mee goreng mamak tanpa ayam goreng menyebabkan kami pengsan serta merta setibanya dirumah. Plus, satu badan dah lenguh2, xtau nape.eceh!tapi kasihan lagi pada si driver, sampai demam2 ilang suara.eheh.

3 komen-komenan:

@t00neY r00neY® said...

gua ske vekesen...
kt perak celah bedah mane tempat nih?

aku said...

wah best nya dapat gi warung mak teh ni. jauh tak dari pekan kuala sepetang tu?
warung ni yg masuk dalam Majalah 3 hari tu kan?

sue-ana said...

cik @tune,
sila Google sendri yer, "lost world of tambun".hahahaha

encik aku,
haah,kedai tu r.mmg rmai gile org.

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...