Monday, April 06, 2009

OPERASI K.E.B.A.B.O.O.M.M..

tak habih2 lagi operasi aku..minggu lepas operasi mengemas bilik opis yg dah serupa kapal yg dilanda tsunami..tu pun xsetel2 lagik. mana la nk campak manuskrip2 lama yg dh bertimbun tuh. semalam dan arini lak,sibuk operasi kebaboomm! operasi "menghalau" serangga2 yg sepatutnya yang hampir meranapkan rumah nih. isk2,penin2.dinding2 rumah dah hampir separuh dimakannya. maklumlah, dh 36 taun xdiselenggara. hbis dh berlobang dinding rumah nih. jahat tul la menatang nih.yg pi mkn dinding rumah aku watpe. memandangkan aku sorg je yg xkeje arini, terpksa la diriku ini yg jadi tukang "pecah dinding rumah"..xpe2.


lepak jap, nk bg menatang2 tuh mati lemas dulu. jgn aku yg mabuk bau semburan racun yg aku sembur sendri tu udahle.aiseh.


aku ada snap gmbr.tapi xbwk usb hp ni plak.xleh nk trnsfer gmbr. lain taun r aku tempek gmbr ek.


p/s: pagi tadi teman abah gi fisio. 2nd time since abah sakit aritu.bknnya aku ni anak durhaka,xmo teman abah. tp nk wat cmne.appmnt slalu on workdays.kompemla aku xdak di KL kan.hahaha. seronok tgk diorg eksersais.ada rasa mcm mau join juga td.hehe

4 komen-komenan:

masviona said...

abah sue kenape sue?dia sakit apa?

sue-ana said...

kak mas,taun lepas dia kena strok.masa bln pose.skrg ni kena gi wat fisio, nk bg kuat tgn n kaki.hehe.

@t00neY r00neY® said...

smoga ayah sue sihat nnt...

neway..serangga tuh da diselenggara?

sue-ana said...

cik @tune,
thanks.dah ok dh pun. cuma tgn dan kaki kiri dia lemah lg.

Diselenggara sendiri, sampai berlobang2 dinding rumah.haha. nk panggil propesional,agak kurang kewangan.naseb baik adek dulu penah jd penyembur serangga yg berjaya.sblm resign,dia sempat seludup obat2 yg berkenaan.muahaha

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...