Monday, March 30, 2009

Cutekah aku?haha (note to pn echan: weh,ni award taun lps daa!!!)


Pergh, puan norlizan dh terel mengetag org.bravo2.hoh,disbbkan aku telah ditag, terpakso lah den menerimanya.tengkiu pn echan. aku tau,aku mmg cute pon.hahaha (walaopunnn taun lepas nyer award,tp aku blasah jer..eheh.)

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ini untuk diletakkan di blog anda.
setel..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberi award ini kepada anda.
Puan echan nih,lamo dah den konal. teringat masa mula2 dia masuk kelas 2 usaha taun 1995, muka suci je. dah lama kenal, baru nmpk kebrutalannya. masa dia mula2 masuk, agak rapat dgn dia, pehtu, dia dh dpt geng lain, agak xbrp nk rapat, tp skrg ni, dh jadi kawan baik kini dan selamanya..eceh!yang aku tau, ini budak sgt cool n brutal mix with ayu. makasih la psl ko puji aku cute..aku tau,aku mmg deserve pun dpt award tuh.haha.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (korang bagi 5 fakta & 5 hobi pon boleyy!)
Adeh, mende paling den maleh nk pk..ko punye pasal, echan, eden torai!!

1) Aku adalah seorg yg kidal. tapi i makan guna tgn kanan ye. eheh.

2) Aku suka masuk kedai gift shop, tapi jarang sgt membeli utk diri sendri. suka tengok je.eheh.

3) Penonton setia channel 611, 612, 615 dan 616 di astro. muahaha.

4) Hobi gue ialah tido. dan juge mengsurvey buku2 di kedai buku.tp beli dan baca agak malas ye kawan2.haha.

5) Apo laie ek?byk yg korg dah tau,xkan nk citer gak. hmm..haa,org cakap aku ni lucu dan byk cakap orgnya (adeh,xtahan baca perkataan lucu tuh.eheh)..tapi sebenarnya,setau aku,aku dilahirkan sebagai seorg yg pendiam.(ye ke?)

6) masa kecik2 dulu, aku xleh sebut huruf "R" dengan betul..bunyi "R" dah mcm "arghh.."selalu kena gelak.tapi berkat usaha gigih aku berlatih,den dh normal dah skrg nih.hahaha

7) sebenarnya, aku xsuka layan cerita cintan cintun yang serius. kalau romantic comedy, okeh..(tu psl aku xtgk citer seperti Cinta dan Sepi..ntah, bukan jiwaku..eceh!)

8) tapi kalau lagu jiwang karat,aku ble layan..muahahaha

9) tiap2 bulan,aku selalu "kekurangan" duit dalam bank. ntah kemana perginya duit2 tu semua ntah. nak kata aku ni boros bershoping,rasa2nya tak..(ye ke?hahaha)

10) korang perasan tak,aku sgt suka gelak. cuba kira brp kali aku gelak pada setiap entry yang aku taip..adeh.

4. Anda perlu memilih penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda..
Adeh, mau bagi sapa ya ini award??bkn ramai pembaca tegar pun dlm blog aku nih.hmm..oklah, aku persembahkan award nih pada:

~cik @To0ney R0oney (aku tau ko misti dh pnh dpt award gini,tp terima jelah ek.eheh)

~CEO MV (kak mas,kalo dh dpt pun,terima jelah ek. kira oklah tu,dapat byk award.hahaha)

~encik Azmi (aku rasa ni le satu2nya lelaki yg dapat award cute nih.haha)


~puan nik (harap diterima ye,pn nik.haha)

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag...
esok jelah aku bg komen kat diorg. bleh?eheh.

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...