Tuesday, March 24, 2009

B.L.A.C.K.O.U.T

Dewasa ini kita saling merayakan,
kejayaan yg zahirnya membinasakan,
apalah gunanya kematangan fikiran,
bila di jiwa kita masih lagi muda dan mentah,
kulihat.......
HITAMMM....(bak kata sarimah ibrahim..ahahahaha)


Korang dan bersedia ke nak meng"gelap"kan diri selama sejam hari Sabtu nih??mari2 menyahut seruan, jimatkan letrik..tutup lampu,bergelap..makan dalam gelap, mandi dalam gelap..pergh, syok tuh. haha..alah,sejam je pon.

Tapi aku rasa aku nak tutup lampu, tapi bukak tv, bole??eheh.

nota: seram woo, kalo tutup lampu malam2 bukan time nk tido lagi. dahle aku dok sorg kat rumah sewa wiken ni. huhu
nota no 2: Aku sgt ske tgk iklan 60earthhour ni..menghiburkan.bkn sbb artis2 yg join iklan ni,tp sbb cara diorg present this iklan..paling best tgk rina omar speaking tamil.pergh,berabuk!!

5 komen-komenan:

prebetsabu said...

hati2.. pastikan semua pntu dikunci.. mana tau penyangak2 dah standby tgk sume gelap je kan...

berwaspada

@t00neY r00neY® said...

betul kate prebetsapu..
kang lain plak jadinye

sue-ana said...

den mmg totop lampu, eh silap.den mmg konci pintu selalu, always and forever. eheh.amende aku merapu nih? weng sudah. adeh.

echan said...

aku pon nak tutup lampu gak. tutup pintu, tutup lampu, tutup mata.haha!!

cik sue, sila claim award anda di blog saya ye.. heheheh...

aku said...

i celebrated that Hour at Dataran.....

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...