Friday, September 09, 2011

selingan yg merapu sahaja ni



tengah ngantuk tahap gaban ni...cadang mau update trip jalan2 korea yang berbaki lagi 3 hari (howaaa...amik masa 4 bulan nk update travel log ni.pemaleh sungguh)..satgi tghari la aku update.skrg ni jom lyn gmbr2 choding..hehe.korang kenal tak ni sapa?kalo xkenal,buat2 kenal jelah ek.hehehe

suka tgk gmbr ni..ahaks!


dooly yg comey!


choding (elementary kid in korean)..tgh nangis sbb nk tarik perhatian geng2 budak skolah. siap mintak piza lagi tu.hehe


jatuh chenta dgn mamat ni dalam 1 night and 2 days. tapi sayang...dia sudah dimiliki..huk3.*gilo..hahahaha*

meh lyn performance dia time dia tak choding.hehehehe



[HD] CLOVER (클로버) ~ Ice Trim (Special Stage)... by wonderful-life1989

6 komen-komenan:

cHoMeL'z said...

aku pn sedey sbb dier dh dimiliki.... hahahaha... gilos jugak...

p/s:- nk link baju suju tu... aku mmg nk beli cume kn tunggu gaji..huhuhu... Skrg dh muflis..

sue-ana said...

aku dh tepek link kat entry blog ko. jangan rambang mata sudehh..hahahaha

cHoMeL'z said...

weh... mahai bebenor weh... tak tercapai dek akai nk pakai T-shirt rege ratus2...hahahahaha

sue-ana said...

hahaha..tau xpe.aku nengok rega smlm pun dh rasa nk termuntah.tp santek per.aku pun berkenan gak sbnrnya. naseb baik aku bkn kipas susah mati.ekekekekek

@tune® said...

dimiliki?

masih boleh dirampas atau dimadu..

ahahhaha

sue-ana said...

@tune:

madunya pun dh berlambak2. hahahaha.

nk rampas, xmampu kot. bini dia 100x lebih chantek dari gua. mmg hanya angan2.eceh!

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...