Friday, August 26, 2011

Yeayy!!dah nk raya!!



walaupun pakcik ni dah pencen, aku ttp nk ltk gmbr dia.rindu nk dgr dia announce nk raya. huhuhuhuhu.

Di kesempatan ini (walaupun kira awal lagi la. tapi sementara aku tak busy lg ni,baik aku update,kan), aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada kawan2, semua follower2 aku dan sesape la yg tersesat masuk ke blog aku ni secara sengaja atau tak. mintak mahap banyak2 kalau ada terkasar bahasa, terbuat lawak bodo, teremosi xtentu pasal, terlambat update entry atau apa2 yg boleh mengguriskan perasaan korang. hutang2 entry aku yg sblm ni, hopefully dapatla aku settlekan pas raya nnti. sabaq naa..hehehehe

untuk yg drive blk raya tu,berhati2 di jalan raya. bg yg naik bas ekspress macam aku ni, pesan kat acik bas tu suruh bwk slow. pandu cermat jiwa selamat. bagi yg naik kapalterbang pulak, err..pesan kat pilot tu, jgn racing di udara.

aku nk blk KL ptg ni. yeehaaa!!!nnti kena pesan kat acik bas tu xleh bwk bas lelaju la kan...hehe

SALAM AIDILFITRI SEMUA!!!

2 komen-komenan:

ZR said...

selamat hari raya...maaf zahir & batin

KOYOTE said...

selamat hari raya maaf zahir batin....

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...