Wednesday, March 09, 2011

Bella oh Bella

Aku dh tempek video ni kat facebook. tp saja nk tempek kat sini lak. rasanya aku xpenah perkenalkan budak tecit ni kat sini. budak tecit ni namanya Nur Salsabila. bukan sSlsabila yang Yassin nyanyi tu ye.tp mmg mak dia bg dia nama tu sbb maknye minat sungguh dgn lagu Salsabila tu (yg masti,maknya bukan aku ye).. umurnya 4 bulan lebih. penghibur dan tukang bikin org pening kat umah aku skrg ni. masa ni dia tgh syok dok dlm stroller smbil main dgn bebear dia.skali kuar suara daa..kalau dgn aku, dia ni jarang bersuara kecuali time dia nangis. (sila abaikan bunyi2 latar lain ye)


2 komen-komenan:

@tune® said...

sukenye orang kacau die...

suhana said...

atun,

ko tak minat nk wat menantu ke?hahahaha. manade org kacau dia.dia dok lyn feeling sengsorg dgn bebear dia..tp mmg pantang dia nmpk org pegang hp. trus dia wat muka comel la kunun2nya.hehe

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...