Saturday, April 18, 2009

rugi..rugi..

rugi makanan dinner smpai rm95 bila habis selesai je majlis, semuanye selamat "keluar" balik.aiseh. mungkin sbb kombinasi mknan yg bagi aku xbrp kena. atau mungkin jugak sbb aku xmakan tghari, perut dh masuk angin. atau pun, mungkin juga disbbkan keberlarian aku kehulu hilir sbb nk inteprem kat kamera org. tahape2..

tapi cheesecake with stoberi sauce nya mmg agak mabeles. tapi mungkin juga sbb cheese cake tu lah aku telah berjaya memun***kan kembali semua mknan yg baru je masuk dlm perut aku th.

mmg rugi.uhuks.

5 komen-komenan:

Hassilah Salleh said...

sebab angin tu plg mungkin. take care.

@tune® said...

rugi..mmg rugi..
kalau aku tahan muntah tuh..kekeke

sue-ana said...

cik hassilah,
mungkin jugak..

cik @tune,
dh terkeluar,xkan nk telan blk..iewww, rasa stoberi tuh.hahaha

nik ain said...

yup..combination x kena la beb...ada ke starter shark fin soup yang kureng sedap...

Mohd Azmi said...

bab makan sepatutnya takde yg rugi..

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...