Thursday, April 23, 2009

i'm in loooovee..eceh!

i'm soooo in love with this guy..Eventho his arms full of tattoos, but i really admire him..Jatuh chenta gue. Bukan setakat mukanya yg hensem saja, juga tutur katanya yg nk kata sopan tu,idakle sgt.hahaha. i lap u, Bob!!

Korang kenai ke Bob tu sape?? Buat2 kenai jelah ek.. (Kak Masviona misti kenal nyer,kan..kan.. hehehehe)

Yang paling penting, bukan kerjasama ye,kawan2...ni bukan stok buat laki ye..ni cume antara manusia yg aku ske tgk dlm tv jer. sama cam abg wolverine dgn abg Adreen (Ezora) yang aku ske tgk b4 nih. Aiseh, cair siot.




Tapi agak2, kalo aku ajak kawin, diorg nak x? hahahaha. gile.



Aku nk ltk gmbr dia xpkai baju, seksis sgt la plak nnti..muahaha.adeh.

p/s: Citer abg wolverine dh nk kuar wayang. agak2 ada ke geng nk tgk sama2 dgn aku?eheh.


4 komen-komenan:

echan said...

aku kenal.. aku kenal... cara dia 'mengkuruskan' anak2 didik dia yg gemok gedempol mmg sungguh berhemah. diorang pon sungguh sayang kat dia. heheh... ingat aku tak layan ke cite2 camtu.. peberet budat tecit tu..

sue-ana said...

hahahaha..bole la aku geng dgn budat tecit. aku siap berebut remote dgn kakak aku lg nk tgk citer tuh

elelele, peberet budat tecit ke,peberet ummi dia??eheh

Masviona said...

hiksss...kenal²....smlm tgk dia terkejut besar tgk ada anak didik dia kan group yg jersi biru tuh ala yg plng senior tuh turunkan berat badan smpai 30 paun tuh...hiksss

sue-ana said...

kak mas,

kan 1st time dia join anak2 didik masa sesi menimbang.dulu diorg xjoin skali.tu yg terkujat bsr. tp org tua tuh,rasanya keluar awal dlm season nih. syian dia.eheh

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...