Tuesday, February 03, 2009

mari makan ayam..

Oo yeah..mari kita makan ayam..dari jauh nmpk cam KFC, rupa2nya RFC.hahaha. tulah,skrg ni kan dh byk sgt kempen boikot, jadi nk selamat, makanlah makanan segera buatan malaysia. (Promo, jgn x promo..)

Ni,org2 belah KL nuu kompem xkenal RFC nih apa..maklumle, skrg nih, RFC cuma ada satu branch je, di Sungai Petani. tp kalau "mai secawan", korg misti familiar,kan..Adik beradik la nih. RFC = Radix Fried Chicken. Ayam dia sedap.serius..




Sgt sedap. yg ni ayam herba. Ada lg satu, yg spicy nyer. tp aku sgt suka whipped potato nya. Sbb sgt creamy..pergh,meleleh air liur sekejap. Aku ni xpandai nk buat entry pasal makanan. so,xdelah penerangan yg pjg lebar ye.


Adoi,lama dh xmkn RFC nih. last masa buka pose taun lps. bila mau pegi lg ni ek?huhu. Sabtu ni ada pembukaan cawangan baru di Alor Setar. Nmpk gaya lg besar branch Alor Setar daripada SP. Pergh!!


Nota kecik: Di Bangi mungkin akan ada satu cawangannya ujung bln 4 nih. So,blhla korg rase. Kalau agak2 korg agak ragu2 nk mkn mknan2 segera lain, due to masalah "penyembelihannya", korg boleh try ini. Mmg dijamin kesuciannya. Cewah! promo lagik! (",)

8 komen-komenan:

Hassilah Salleh said...

suhana, cam sedapnya!! huhu.
mahal cam KFC tak harga die?

sue-ana said...

xdelah.lebih kurang je.kira normal rate for fast food la. hehe.nnti balik mesia,aku bwk ko g mkn kat situ nak? (",)

aku said...

mmm, teringat kat ayam goreng Sugar Bun

sue-ana said...

xpenah mkn ayam goreng di sugar bun lg.sedap ke?

masviona said...

RFC k.mas pernah makan n selalu lalu sini klu ikut a.nas o/station.

Eh sue bkn kat penang ke???

sue-ana said...

mmgle saya kat penang kak mas.tp penang dgn kedah bukan jauh mana pun.hihihih

echan said...

wah.. bagus..bagus.. mari kita sokong produk orang kita. boikot produk luar yg menyumbang kepada kesengsaraan palestin. takbir!!

www.e-kedai.com.my said...

“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Sertai HPA secara Online :
http://www.DuniaHerba.net/ekedai

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...