Thursday, January 15, 2009

wajah baru..

aku dh bosan dgn layout blog aku yg lama. agak kemalasan membuat kerja petang ini, jadi membuat kerja2 merapu, mengubahsuai layout. tapi aku belum rajin nk meng"Photoshop"kan background, letak gmbr aku ke, gmbr boifren aku ke (ada ke?haha), gambar pemandangan ke, gambar famili ke, gambar spongebob ke; so kita amik je template yg sedia ada nih.senang.eheh. siap dgn title blog aku pun tukar.haha. Esok bos xde, so bulehla aku meng"explore" lagi isi perut setting layout ni, kalau ada apa2 lg yg nk diubahsuai.haha.keje byk, tp keje2 lagha ni jugak yg ko nk buat, Suhana oii!!

layout baru ni nmpk lg simple.but i likeeeee... Ada sesape yg nk volunteer nk tlg mekap layout blog aku ni bagi chantek, sechantek tuannya??eheh.


Nota: teringin nk jadi blogger tegar mcm kak MV, tp blom kesampaian. huhu

6 komen-komenan:

@tune® said...

gua pon nk terai tepek gambar gua kt background..tp kang xramai lak orang singgah...muahahahha

prebetsabu said...

uhuhuhuh.. tegarkah Masviona.com tu?

mm.. jgn ralit sgt ngn blog time keje... better wat otomatik publish... keje is amanah yg perlu dipikul.. blog is leisure n pleasure je.. ok..

goooo su.. su yg tegar...

sue-ana said...

@tooney rooney,
haah, kan. satgi tepek gmbr sendri,sume xmo singgah.ahaha

ni sbnrnya encik prebet ke kak mas yg reply ni?haha. agak tegar jugalah MV.com tu.
disebabkan di rumah blom ada pc sendri, xleh nk autopublishkan entry. so skrg ni terpaksa update blog time lunch break atau dh nk dekat2 time balik je.eheh.kerja ttp kerja.

Masviona said...

oooo sue....terbatuk² akak tau...:)

ni baru mv yg tulis..tadi tuh prebetsabu ler...:)

betul tuh sue...nk jadi blogger tegar boleh tp jgan smpai terabai keje ok...keje tu tanggungjawb kita ok...bagusler sue guna time lunch hour je utk berblog tuh..:)

sue-ana said...

kak mv,
xleh nk bezakan la,mana satu prebetsabu, mana satu masviona.sbb manalah tau,tiba2 masviona guna blog prebetsabu utk komen ke.ahaha.tu yg tertanya2 td.cewah. padahal sbnrnya saya agak terkejut dan kagum sbb encik prebet komen di blog saya.muahaha.slalu kan kak mas je. (",)

prebetsabu said...

ahahaha.. mv n prebetsabu pakai lappy yg berlainan.. so kemungkinan utk tukar identiti tu amat kurang lah...

*aku mmg selalu masuk sini cuma silent je.. malu2 gituh... hahahahaa

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...