Wednesday, January 07, 2009

teh o beng so..kurang manih deh..

tiba2 rase cam nk minum teh o ais..tahape2.xpelah, dh layan radix, mai secheweennn pun ok per.uhuks. aku dh pening. keje byk, tp aku sgt tidak bersemangat nk bekerja hari ini.mengapa ya??perasaan bercampur baur.kdg2 smpai aku xtau apa yg aku rasa skrg nih. manis,masam,pahit, ada kelat2 sikit, tambah payau sikit..hmm..kdg2 rasa mau bergembira je sepanjang masa..ceria..tp yg mampu cuma, ceria di dalam gundah..

ada masalah, tapi xleh nk cerita disini. xleh juga nk cerita pada kawan2.camne ek?nk tahan sorg2 pun, nnti meracun diri sendri. aku ni melayan masalah sgt ke?mmg xleh buat apa2 la..lg aku melawan, lg la bertubi2 rasa tu dtg. bila aku rasa xnak fikir, lagi la mende tu masuk dlm kepala hotak aku ni..mungkin solat aku selama ni xcukup khusyuk kot. sampai jiwa aku xpenah rasa tenteram. yelah, sbb solat tu kan penyejuk hati. Hati aku xjugak sejuk2.


aku ingat, when time goes by, i'll be ok..but it turns out, i'm still not ok.sometimes i feel ok, but sometimes i feel very bad. Adoi. mcm kronik je mslh.haha.xdelah sampai gitu.

macammana ye caranya nk menggembirakan hati sendiri, at the same time, menggembirakan hati org lain, tanpa perlu bershoping sakan?ahahaha.

am i a bad fren n a bad person??mungkin kot..

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...