Wednesday, December 31, 2008

Bye-bye 1429H and 2008..

Hmm,pejam celik, pejam celik, sat je dh nk masuk tahun baru..pejam celik pejam celik juga, dah setahun dah aku bermastautin di utara ni. macam xcaye..rase cam baru je..macam2 rasanya peristiwa sepanjang 2008 ni..hidup di tempat baru, dapat kawan2 baru, ada cerita gembira, ada cerita duka..macam2la..semoga tahun baru ni, hidup aku lebih bermakna, dan apa yg aku impikan akan jadi kenyataan.. Apa yg aku impikan pun aku xtau sebenarnya...ahahahaha

Azam aku tahun ni..(pergh,sejak bila ntah aku ada azam baru..xpenah2 ada pun b4 nih.haha), aku nak jadi lebih baik drpd sblm ni..segala2nya la, dari segi mental, emosi, kerja, keluarga..aku tau aku byk kelemahan sebelum ni..dan aku akan cuba berubah menjadi yg lebih baik..Aku nk concentrate on kerjaya, plus nk simpan duit byk2..(kunun2la..eheh). Nak kurang bershoping sakan, xnak utang byk2 lg. (adoi,baru je cadang nk beli laptop..huhu), nak beli kereta sebijik (utang lg..huhu).macam2 lg la..Kalau azam untuk cepat mendapat jodoh boley x?hahaha..dah xlarat la nk menjawab soalan2 org nih. bikin wa sakit jiwa je.eheh.

Pergh, keje tgh byk,tp gile malas nk buat ni.huhuhu.camno tuh?

Nota: Aku sgt sakit hati bila org yg dianggap sahabat yg agak rapat, xbgtau aku dia dah kawin..hish,rase cam nk cekik2 je org itu.nasib baik dia jauh. tp xpelah,mungkin dia ada sbb berbuat begitu. tp kalau sampai dia mengandung pun xbgtau,mmg dh lebey.haha. Nasib baik seorg lg sahabat baik wa bertunang bgtau.kalau x,mmg nk kena cekik gak. haha. Aku seronok bila dgn kawan2 bahagia. :D

Nota 2: selamat tahun baru ye,kawan2!!eheh.

2 komen-komenan:

Elsri said...

hahaa nota kaki tu sangat geram bunyiknye. :D

sue-ana said...

ye,che seri..mari kita mencekik dia bersama2.muahaha

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...