Wednesday, November 05, 2008

Arghhhh!!!

Saje nk jerit secara virtual.

Dah lega dah. Sekian terima kasih.

7 komen-komenan:

echan said...

Lalala.... saje nak nyanyi secara virtual.
ermm.. belum puas, nak nyanyi lagi. lalalalalala..... :D

sue-ana said...

CES.. :P

masviona said...

jeritlah kuat2 sket sue..k.mas tak dgr pun...ahakss

Hassilah Salleh said...

Nak tumpang jerit jugak. Arrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhh....

Nape tak rasa lega pon?

sue-ana said...

kak mas,
ye,nnti saya record,pastu paste kat sini ye.eheh.

cik silah,
jeritan tu berkesan (memberi kelegaan) pada certain2 org je. muehehe. yg penting, berkesan pada diriku ini.hihi

kahuba said...

arghhhhhhh!!!
aku nak jerit jugak sebab aku dah boleh goyang kaki sekejap! SPM dah mula! aku boleh rehat seminggu..muahahaha.. apasal la ko x nak jadi cikgu ekkk..zzzz

sue-ana said...

en kahuba,
jawapan nya ialah, aku ni xberbakat menjadi cikgu.tu je. :p

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...