Friday, October 24, 2008

Progress..

gambar 2 hari lepas

Eheh.saje mau citer progress hobi aku tu. 2 hari lps aku pulun buat,kan.ni yg dpt. baru dpt batang bunga ros je.penat seh buat tu, siap sakit2 leher. 2-3x gakla kena bukak blk benang tu sbb salah kira.muahahaha.fail maths betul. nama je editor maths. (sila abaikan gmbr gunting di sblh tu. lupa mau alih.haha)

gambar semalam

tengok hasilnya selepas sehari. Aku pulun gile2, cuma dapat sehelai daun je.huhu. Tapi dh agak excited, sbb dah agak berupa sesuatu. xdelah cuma nmpk line2 pjg je.muahahaha.

Rajin ke aku sbb buat mende nih? hmm..ntah.mungkin agak membuang masa. tp kira oklah, at least dpt tenangkan fikiran bila fokus dgn benda2 gini. Aku gelar "Terapi Cross stich". memang berkesan, pada aku la.eheh. Lupa trus masalah dunia bila kosentret buat mende nih. Hish, teruk betul kan aku ni. Orang lain,kalo ada problem, solat sunat ke, baca Quran ke..aku lak, buat mende2 lagha ni.huhu.tahape2.

Nota: Untuk makluman, aku hanya buat kerja2 ni selepas waktu bekerja a.k.a di malam hari, dan pada hari2 yg aku rajin je. tu sbb agak lembab progressnya. eheh.

Nota 2: malam ni dan pagi esok mau enjoy..yeehaa!!!!

Nota keciik: Pada yg pelik tiba2 aku create post nih, sbnrnya ni adalah post yg aku nk paste kat frendster tp asyik failed. B*d*. So, nk tau entry awalnya, sila tgk kat link nih. blog lama. Xpun,nnti kalo aku rajin,aku trnsfer entry lama aku masuk sini.muahaha.


0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...