Wednesday, October 29, 2008

Argh!!

Aku tensen lg arini. Apsal la semuanya nk kena submit arini? ingat aku ni sotong ke,ada byk tgn. mungkin salah aku juga, xpandai nk organize masa. tp mmg serius,aku xsempat nk buat semua. Bila aku buat yg ni, dia mintak yg itu juga. Bila aku stop buat yg itu n buat yg dia nk tu, kdg2 trus lupa. Adoi. Apsal la xmo letak staff ramai2 sket, baru le aku leh keje dgn aman damai..(ceh, bz2 pon,ada masa lg update blog. ekceli,aku dh tensen mau wat keje, ini salah satu cara aku nk release tension.huhu)

Hmm, ada org nk tlg buatkan sikit keje aku x? huhu. Lagi satu, ada x org yg nk pinjamkan bahu dia? Aku dah rase cam nk nangis je ni. huwaa!!!

Nota: Best plak aku dgr single David Archuleta ni. Smlm dh try cari mp3 nya dlm internet, xdapek la plak. Ada org yg ada x?sharelah.hihi

Nota 2: Crosstich aku masih blm nmpk bunganya. Dah ramai yg bertanya. Rilek r kawan2. Ingt aku ni mesin ke?muahaha.

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...