Thursday, January 05, 2012

D.E.M.A.M L.A.G.I


hari ini saya demam..
hari ini saya bad mood..
hari ini saya sensitip..
tapi hari ini saya tetap datang kerja...
walaupun produktiviti menurun...

huhuhuhuhu...

saya tak suka kalau saya demam..
sebab saya akan jadi bad mood...
tapi sakit tu kan tanda Tuhan sayang kat kita..
juga..sakit itu penghapus dosa...
mmg rasa mcm byk dosa je 2-3menjak ni...

huhuhuhuhu...

harap2 malam ni ok la..
saya tak suka la tido dalam keadaan xboleh bernapas dgn betul...


tapi masalahnya....

saya malas nk gi klinik...huwaa!!!!

camne?????

sekian luahan hati saya utk hari ini. terima kasih.

1 komen-komenan:

miloaiskurangmanis said...

alololo.... kesiannya kat uols...
meh datang KL - gader2 K-Pop lagi...
konpem ilang demam... ekekekeke

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...