Thursday, March 17, 2011

jom serbu istana budaya!



Semalam aku dah beli tiket nk tengok Lat Kampung Boy: Sebuah Muzikal. Hari Sabtu, 26 April 2011, jam 8.30 malam. beli tiket yg bukanlah paling murah,tp agak murahla.dapatla seat yg agak terkebelakang. harap2 xdelah jauh sgt drpd pentas.


ni first time aku nk tgk teater (eh,jap.dulu masa kat uum pernah gak tgk teater skali kot). first time jugak nk menjejakkan kaki di Istana Budaya. apsal aku excited sangat ntah nk tgk teater ni??


  1. sbb aku teringin nk tgk awie jadik Lat.adekah serupa??
  2. sbb ITNM. kakak aku kan kerja kat ITNM. pastu dia kata dia dpt tiket free lak tu. tp aku ttp kena beli tiket sendiri sbb dia dpt tiket masa hari bekerja.xkan aku nk blk KL pada hari bekerja.huhuhu
  3. member aku cakap, member dia bgtau cerita ni best. so,aku nk tgkla sama ada betul best ke x.
  4. memula ingt awie akan berlakon jadi budak dalam komik Kampung Boy tu. tu yg excited nk tgk. tp rerupanya dia jadi Lat bila dah dewasa. tak kesahlah. hehe
  5. nk beli merchandisenya. yeehaa!!


Aku ni bknlah peminat tegar kartun Lat ni sbnrnya. tapi aku membesar dgn melihat kartun2nya dlm suratkhabar. kadang2 aku lyn gak kartunnya kat Astro Ceria tu. aku suka tgk watak cikgu Cina dia yg rambut tinggi tu.sapa ek namanya?hehehe. lagi satu,aku suka watak opah. hehe. agak2 ada tak watak opah dalam teater ni?



tak sabar nk menunggu minggu depan. nanti aku buat review pasal teater ni. cuma gmbr2an tu, maybe susah sikit kot sbb aku yakin gmbr mesti kecik kalau aku snap dari seat yg aku beli tu.

2 komen-komenan:

@tune® said...

sumthing new kn...kartun dibawa ke pentas teater...

slalu kelayar perak jer...

suhana said...

tulah psl.xsabar nk gi lyn neh.hehehehe

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...