Friday, April 02, 2010

Not a very fine day for me

Kombinasi old time white coffee+kerisauan hp hilang+idea krgn mencurah2 =mata aku masih segar bugar ni. tolong,besok nk kerja.tdo lmbt means esok akan jd hari tdo sedunia aku d opis. hari ni,byk sgt berita xbest yg aku terima. mula2,bateri wayarles mouse aku kong di saat kerja melagha aku mencanak2.nsb baik bole pnjm bateri kak nor dlu b4 aku bli rechargeable bateri. then,hp ksygn aku plak tercicir dlm panggung wyg. suwey btl. aku jrg bwk dua2 hp aku kalau g wyg. tp tulah,kalau benda dh nk jd,mmg xblh elak. aku xrisau sgt dgn hp tu,tp gmbr2,msg2 n no fon dlm tu. dpt kat tgn org yg tahape2, bhya gak. hopefuly slmt.n sb baik dh call celcom utk block no tu. kalau x,sesia je aku kena byr bil call yg aku xbuat. lastly,dpt plak berita pemergian allahyarham din beramboi jam 12.30pg td. aku mmg ikut pkmbgn dia sejak masuk hosp tru forum. sgt mengejutkan wpun sejak ptg td dh dikhabarkan yg dia sgt kritikal. but i just hope that maybe miracle will happens. rs br je mggu lps tgk dia dlm wakenabeb. dh ketentuan Nya,yg dia akan pergi juga, aku hnya mampu sedekahkan al-fatihah. moga dia ditempatkan di klgn org yg beriman. it reminds me the day i lost my kakak. almost the same feeling appears.a ku sgt takut kehilangan.dan aku sgt takut bila aku xde di sisi org yg aku syg di saat mereka pergi.t iba2 aku rasa sgt rindu pada dia. i really missed her very much. al-fatihah.


nota: sila jgn penin baca entry ni.gua taip tru hp je.hu hu

1 komen-komenan:

AZZ said...

semoga arwah semadi dgn aman (kakak n din beramboi)..sakit hati ilang hp sbb byk gmbr n video kenangan kan..aku pon br ilang..

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...