Tuesday, February 09, 2010

E. K. O. A. R. A. K.

"malu malu, tapi mahu, kini baru ku tahu..."

Mula2 wa malu2, tp lama2 wa mau..Yelah, malu la..suara aku nih, merdu sikit je dari chipmunks & chippettes...Silap2 haribulan, korg kompius, tu suara chipmunk ke suara aku. Nak2 depan kengkawan seperonggengan lagi la malu(walaupun hari2 melalak dlm opis, dlm rumah, tp itu lain. pasal selalu ada "backup" suara penyanyi asal.eceh.) takut digelakkan. huhuhuh

tapi bila dh 2-3 kali pi, dh rasa kurang malu sket. dh berani menekan2 remote nk pilih lagu. lagu yg dipilih, so far lagu jiwang. (sila jgn gelak. aku bkn minah jiwang ye..~~cover line~~)sbb lagu2 tu je yg aku jumpa dan reti. nntila,bila aku dh hapal no2 dalam senarai lagu tu, baru akan memilih lagu yg mencabar jiwa dan minda lak.

skrg ni aku dh tak pedulik dah. walaupun suara ke laut, tetap ku teruskan jua.


agak-agak, perlu x aku beli mende nih???dpt layan sepam dua kat umah pun syokkk gak.jgn smpai jiran tetangga bom rumah aku udahle.ngehehehe




nota: tahun depan rasanya gua layak masuk "Jangan Lupa Lirik yea yeahhhh..."

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...