Thursday, December 10, 2009

Mak, aku mau kawen..heeee

Sila jgn abaikan koma di sebelah perkataan Mak tu ye. karang jd maksud lain plak.


it's been a while (a while ke??mcm dh berkurun je..) since i wrote in here..dh x brp ada cerita yg menarik pasal diri ini yg nk dikongsikan. cerita pasal org lain bykla. xkan nk cerita hal org dlm blog kite kan..xbaik punyee...besides, agak busy menyetelkan hal kenduri org, bukan kenduri saye ye..biasalah, pengantin kan jadi boss, yg di sekelilingnya lah yg busy...

cerita pasal pengantin, biasalah..time kenduri nilah, selain drpd hari raya, jumpa blk sedara-mara, kengkawan lama dll..dan mcm biasalah, org mcm aku nih, soalan2 yg wajib ditanya.."ko bila lagi...ingatkan ko yg kenduri..takkanlah nk membawa diri lama-lama..dah ada ke.." hanya mampu tersenyum je..xpun, jawapan selamat, "no komen".kadang2 tensen jugak dgn org2 yg bertanya ni. xpaham ke perasaan org yg ditanya ni. bukannya kita xnak, org yg xnak. xde masa nya aku nk membawa hati yg lara tu lama-lama. yg sudah tu sudahlah. ye, aku tau mereka-mereka itu mengambil berat. cuma kadang2 tu, dh smpai satu tahap telinga ni dh xbole menerima pertanyaan-pertanyaan begitu lagi. bagi yg mendoakan, terima kasih. moga doa anda semua dimakbulkan. Aminn...

Semoga aku xkan terasa sunyi bila dh kehilangan kawan utk bergaduh ni. kawan berpoya2 di kala bosan di rumah. oh lupa. ada sorg lagi manusia yg boleh digaduhkan.he he. mangsa baru..heee...

ah,membuat luahan perasaan lak kat sini. btw, tahniah diucapkan pada chek Sue dan abg Sabirin. (ah, mcm pelik lak aku panggil abg. sebab chek sue tu,aku panggil nama je.he he)Semoga bahagia hingga ke akhir hayat. aku dah dapat abg ipar baru..yeehaa!!!!!

ujung minggu ni nk berlibur di Kuantan. berlibur la sgt. ha ha.ye kawan2, abg ipar baruku org Kuantan. jdi masa2 beginilah boleh berlibur dengan seisi keluarga di sana.


off topic jap.

ades, sakit jiwa dan raga. aku rasa mcm satu gangguan. tp xsedap lak nk tegur2.hu hu. xpelah, pekakkan telinga jelah. huhuhuhuh.





aaaaaaaaaaaaaa...aku dh xde idea. babai.


nota: aiseh, ni kalo karangan BM SPM, kompem fail. karangan tergantung.

2 komen-komenan:

Arissa Zahirah said...

yea yea..excited baca topic entri ko..moga cepat ditemukan jodohnya..

sue-ana said...

excited???aku tuih entri ni dgn perasaan yg sedey tau.eheh.

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...