Tuesday, October 20, 2009

cerita pagi tadi

trett..trett...helo..helo suhana..ha,nak apa??pepagi buta call..weh, ko ada x no hp baru si "tuuttt"??..isk,ko nih.xde org lain ke ko nk tnya??dh lama aku xcontact dia..cuba ko tnya si "teett"..alah,aku xde nombor dia la.. jap,aku check..nnti ko 4wd ek..ok..

**dialog telah diubahsuai mengikut kesesuaian pasal xkuasa aku nk hapal sebijik-sebijik dialog sebenar



patut ke aku "maki/bambu" org yg call tu td? mcmla dia xtau history aku dgn si "tuutt" tu.mcm dh xde org lain yg bole dia tnya. aiseh,bagi wa panas je pagi-pagi buta td..


panass..panass..i need a bowl of ABC/ais kacang/cendol.

9 komen-komenan:

echan said...

cukup ke 'a bowl' je? kalu aku, need 'a pail' gak la, baru reda..

haha!!

sue-ana said...

ukupla.krg minum satu baldi krg, demam plak sok.ehehe

@tune® said...

tettttttttttt
jawapan nye salah...

pe barang simpan no die..simpan no aku ler

sue-ana said...

@tune,
bak sini no ko..eheh.kalo xdapat no hp, no pin kad bank beserta kadnya pun orait gak.muahaha

Arissa Zahirah said...

suruh dia telefon Operator Telekom la mintak nombor..x kuasa nk simpan no org yg dah x kena mengena dgn kita...lagi kalau ade sejarah hitam yg terpalit...chewaah..

sue-ana said...

tulah pasal.dlm bebanyak org,nape la dia terpikir nk tnya aku.mcmlah kengkawan lain xde no org itu..naseb la dia call tnya,kalo depan mata,ada gak yg kena penampar sedas dari aku.hahahaha

elsri said...

hahaa.. weh dapat msg bay, alisa available during weekdays ja.

sue-ana said...

seri,
tu r..saje je taw.xnk bg sy join.huhuhuhu

xpalah,kirim salam jelah dgn makcik tu ye.

Arissa Zahirah said...

bila nk update entri ni?dh dokek sebulan nih.

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...