Tuesday, September 29, 2009

Bukan..bukan..no..no..

bukan..bukan..

bukan sebab aku busy beraya..

sebab aku idakle beraya sakan taun ni.

in case, dh lama dh aku xberaya sakan time raya. (walaopun baju raya 3-4pasang setahun, tapi pkai cuma di raya pertama dan kedua)

yg beraya sakan cuma anak2 buah aku yg gile mengutip duit raya..pergh. kompem derang lagi kaya dari aku pas raya nih.

aku xupdate blog sbb.....

ntah, xde idea yg bombastik yg aku nk citer.

hari2 aku bukak netty aku nih (laptop = lappy, netbook = netty la kan..ha ha.sukahati!!).

selain berkebun, aku cuba try test nk update blog, tapi tiap kali ngadap, trus jem pale otak aku nih. dh mcm "abg jam, i folo" pun ada.

jadi, setiap kali tulah, aku tutup bukak browser blog aku nih, tanpa ada sbrg update.

nak citer psl raya, sama je raya taun ni dgn taun2 lps. cuma agak terasa sbb dh kurang sorg.

sedih mmg sedih, but life must go on..

ape2pun,layankan jelah gambar nih.walaupun agak sama mcm yg dok ada dlm cik muka buku aku tuh.

sibuk mengira hasil kutipan

beratur nk kutip duit raya

anak-anak dara yg sibuk berposing pasal nk tag gmbr dlm pesbuk

nota: xde sesape nk wat open haus ke??sila jgn lupa ajak aku,walaupun xtaula aku leh gi ke x. muahaha. Ajak buat syarat je, kalau x,nnti aku kecik ati.ho ho

3 komen-komenan:

mrs Shiv said...

Selamat hari Raya!

AZZ said...

Selamat Hari Raya..kalau balik KL jemputla ke rumah..

sue-ana said...

mrs Shiv,
thanks!

Arissa,
insyaallah.aritu aku blk Meru raya ke2. ko xblk dr Kg lg kan time tu?hi hi

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...