Wednesday, September 09, 2009

09.09.09

Setiap tahun, ramai org mengejar tarikh2 cantik mcm ni. konon nk senang ingat la, bole jadi memori di hari tua la. Ye,aku mengaku.dulu aku pun suka nk cari tarikh cantik macam ni. 07.07.07 yang tidak berjaya menjadi sejarah tu.muahaha. maleh nk cerita. Taun lepas lak, nyaris2 budat tecit a.k.a anak gadis Echan nak keluar pada 08.08.08. Tapi dek kerana ketidaksabarannya utk melihat dunia, xdapat nak dapat date chantek tu,kan..rugi2..eheh.


Dan hari ini, pada tarikh ini...aaa..aaa...


xde yg spesel pun sbnrnya.eheh. tapi mesti ramai yg nikah hari ni,kan..kan..yg nk bersalin pun,mesti kalo bole nk anak kuar tarikh ini,kan..kan..(pada sorg kwn yg dpt bby pada hari ini,tahniah lah ye..)

tapi tadik,aku dan kengkawan gi layan seafood utk buka puasa, jumlah byran yg perlu dibyr, Ringgit Malaysia 90.90. Pergh, coincidence kah???rasanya mcm xde kaitan pun.eheh. Saje je aku nk cerita.

Esok dah 10.09.09. tarikh itu sudah tidak special lagi, bagi sesetengah org. Bagi sesetengah org, mungkin esok lagi special daripada hari ini. "Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan.."Haha, teringat keychain yg sorg manusia bg aku masa skolah dulu. Ada tulih ayat nih.tapi yg last tu,xsure betul ke idak.

So, 09.09.09 dah pun menjadik sejarah...Tapi...sekali lagi..Ada aku kesah???ehehehe.

Nota 1: Ye, aku juga ada satu tarikh cantik. 20.08.2008. Tarikh aku lapor diri as org Gomen. Senang kan nk ingat.ha ha

Nota 2: Tadi dpt info, abah aku xjdi masuk wad. Alhamdulillah. so far,ok2 je.and hopefully akan trus ok.

3 komen-komenan:

echan said...

apa ada pada tarikh... yg penting kita enjoy!

nasib baik tak bersalin 080808 tuh. ramai gila org.. siap ada yg sakit2 tepi lift sebab tak ada bilik available. dr pening pale.. aku? dah rilek2.. nak check out dgn gembiranya. hehe...

elseri said...

sue, tahun depan book la 10-10-10 ;) ameeenn!!!

@tune® said...

aku xde tarikh keramat nih

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...