Monday, August 24, 2009

cekik mencekik..

nasik putih, sup kepak ayam yg kurus kering dgn sambal ikan bilis yg kering n pedas gile pun RM5? cekik tul. aku mmg tgh mengidam nk mkn sup ayam or tomyam ayam buat bukak pose, tapi cam biasa, kemalasan untuk memasak mmg sedang melanda diri. kompem aku boikot gerai kakak tu stat esok smpai abis puasa. hoh. esok layan nasik lemak kaw2 pakcik tu la plak.

ah,rase macam nk balik kolumpo la ujung minggu ni. berbuka pose bersama keluarga. rindu nk mkn masakan mak, dengan teruja nk mkn bubur lambuk mesjid Al-Ansar Taman Keramat yg agak mabeles itu. Lagipun, boring siot berbuka pose seorg diri. eh,tapi tadi i berbuka pose dgn cik zila ye.eheh.

aku nk sambung makan lebihan nasik putih + sup kepak ayam yg aku makan separuh je td pasal takut perut penuh sgt smpai malas nk solat maghrib. oh ya, aku ponteng lagi terawih di surau mlm nih.isk2,aparaa cik suhana nih. xreti2 nk mengambil peluang beramal ibadat di bulan yg mulia ini. cubalah insap sikit..eh, dah seperti org xbetul la pulak,cakap dgn diri sendri.

dahla,ni lagi lama aku menaip nih,lagi merapu lak jadinya nnti. lebih baik aku gi mencekik dulu. wa cekik dulu ye,kengkawan..

3 komen-komenan:

@tune® said...

meh blk KL meh..

lolololo

Arissa Zahirah said...

cian cik suhana ni...jom p umah aku, aku masakkan tomyam utk ko..seafood ke, ayam ke, campur ke..

sue-ana said...

@tune,
jomm..

aisyah,
hoho,tengkiu2.eheh

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...