Tuesday, August 18, 2009

??......

kepalaku pusing.

mata berpinau2.

mata ada sikit kepedihan.

adekah aku diserang migrain??

ataupun Permata Hijrah yang aku beli 5 hari lepas dah menunjukkan kesannya??

lebih baik aku tidur.

tapi cerita Cupid dah nk start. macammana???

argh, aku menyerabutkan kepalaku sendiri.

bye.

5 komen-komenan:

@tune® said...

kalau aku tido
biar xserabut

AZZ said...

permata hijrah tu benda ape?pendant ke?

sue-ana said...

@tune,
last2 aku xtido.aku layan gak Cupid + CSI.muahaha.gilo.

aisyah,
bukanla. tu air permata hijrah.yg macam eyemo. utk kurangkan rabun katanya.hopefully la.eheh.

AZZ said...

interesting ni...bgtau aku kalau rabun ko makin better..leh aku try...maklumla tahap kerabunan kita kan kronik.tahap meraba kalau xde spek.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...