Wednesday, July 29, 2009

operasi yg terbengkalai

inilah dia...operasi terbengkalai. mmg mencabar jiwa dan raga juga menduga kesabaran sungguh. pasang satu part,yg lain tercabut lak. pergh. aku ingt senang mcm main jigsaw puzzle. berpeluh2 gak aku dgn cik zila nk setelkan.last2 aku fedap, amik air semayang,semayang, trus tido.



mmg salute pada org yg bole complete pasang ni dgn lengkap. smlm dh hmpir OK, tp agak kelompangan juga. hu hu.huwaa..


aku mmg bukan si tukang kayu yg terel. hu hu





aku cuma bole jadi petani di barn buddy, tapi sebagai seorg carpenter (carpenter ke?ha ha) mmg fail la.

1 komen-komenan:

zla said...

dh settle pasang rak ni...sgt senang dan pantas bila dh tau cr yg btol.. kalau btol2 memasang masa hr isnin tu aku rs dh siap ..tp sbb tgh membuat kerja yg urgent xble nak ushar btoi2 mlm tu..apa2 pun syabas utk kita berdua..hahaha terutama utk ko yg 3hr dok hadap benda tu

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...