Friday, July 03, 2009

duit duit,dimana kau duit.

betul kata cik zila.aku mmg kena gi kursus pengurusan kewangan. aku mmg fail bab2 menguruskan duit dengan efisien ni. hu hu

aku masih xberdaya di bawah genggaman duit plastik. adoi,payah seh kalu mende tu dh ada dlm tgn. utang dh makin byk. huwaa!!

tolong..tolong. ada x sesape nk bg tips2 urus duit, for free?ha ha. every month wat bajet perbelanjaan, tp bajet tetap lari..laju lak tu,xdaya den nk kejar. dah kabur2 bijik mata + semput macam diego masa kejar rusa dalam ice age semalam.

ice age 3: the dawn of the dinasours mmg best. tapi yg xbrp nk bestnya, aku hangin dengan 2 org "budak-tak-cukup-bijak-bak-kata-cik-zila" yg dok sblh aku smlm. rase nk bagi penampo seko2 pun ada.byk sgt tnya soalan antara kedua2nya. nk aja aku sound, "dik, tanya soalan lps hbs wyg xbole ke??" dahle gelak xhengat. aku taula citer tu lawaks gile (promo: walaupun citer ni citer katun, tp best wo.sila la lyn. aku bagi 4 bintang.eheh.) sekali lg aku xdapat kosentret tgk wayang selepas Kungfu Panda dulu.hoh!



4 komen-komenan:

mrs Shiv said...

Masuk Oprah dan kaunseling dengan Suze Orman! hahahah

sue-ana said...

haha. slalu gak tgk Oprah dgn Suzy Orman tu.tp still xboleh nk praktik.

@tune® said...

weh..
jot down ler ape yg patut..ntahla..
aku pon xpandai manage duit

sue-ana said...

@tune,
aku jot down gak.tapi ttp lari bajet.eheh.camno??

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...