Thursday, June 04, 2009

MEMBESAR DGN CHENTA. cewah!

mcm salah translation je..blasah!ada aku kesah?eheh.

Aiseh,esok dh last episod. apsal la citer tuh xpjg lg, baru syok lyn. tp,kalo pjg2 sgt pun, kompem aku boring lak,pasal xhbs2. hu hu. Ah, sure aku rindu gile kat derang pasni. ho ho

tapi serius jatuh chenta kat Fei Tin n Tai Sei Hei (ejaan adalah mengikut subtitle di tv ye). sgt cute la couple ini. kalo aku jadik Fei Tin tuh, sure bahagia gile. Smlm asyik dok teringt2 kat Tai Sei Hei. membawa masuk ke mimpi.isk2..bahaya2.wakakakaka. :-p

Best gile masa part nih. lembut macam bantal katanya.eheh.


Aku suka episod smlm, masa Tai Sei Hei berlakon jadi Ka Fai. Serius comel. he he.


comey kan..kan..eheh.

tapi byk baca review dari org yg cakap cerita nih tahape2. yes, mmg nmpk agak tak logik, tapi kalau nk layan as for relaxing urself, bole je layan.eheh. lgpun, aku mmg suka cerita2 "fairy tales a.k.a merapu" cam nih. suka tgk cerita yg happy ending, yg kadang2 tu xkan terjadi di dunia nyata. tapi xsalahkan layan berangan + jiwang camtuh.ahahaha

tak sabo nk tgk episod mlm ni.

nota: mmg kagum kat myolie, sanggup tambah berat bdn sbb nk berlakon citer nih. walau apapun, dia tetap comey. boleh byg tak kalo erra sanggup tambah berat bdn masa berlakon cinta kolesterol? misti aku tabik spring toing2 nyer kat dia kalo dia wat gitu.

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...