Saturday, June 20, 2009

s.e.n.a.m eksersais

Aku suka tgk org bersenam. aku juga suka bersenam, tapi kdg2 aku malas. Suka gak tgk org senam robik. Ada lak satu perkataan yg aku blajar td, senam seni. Pergh, mmg best. senam robik + tarian..Rugi aku xjoin. nak2 taim dgr lagu "jumbalika,jumbalika,jumbalik jumbalik..." tapi, xlaratla I nk berpanas di atas padang, dgn keadaan separa sihat ni. Lagi syok tgk dan gelakkan mereka2 yg “kaki-bangku-xpndai-joget-macam-aku” dari atas tempat duduk stadium.

Tapi yg aku paling xtahan nk gelak…








“lari..lari..lari..kempis perut!!” ~smbil menarik napas dan menolak perut ke dalam dgn tgn, dgn gaya menari tarian apa tah.~




Aiseh,instructor nih,xde ayat lain ka mau guna?aku hanya mampu tersengih sambil tepuk dahi.

yeah,kawan2.mari kita berjoget..”lari..lari..lari..kempis perut!!kempis lagi!!hemphh..hemphh..”

3 komen-komenan:

@tune® said...

tu kire ala² saikologi tuh

echan said...

aku pon dah jarang2 bersenam semenjak ada bb nih. patut perut susah nak kempis. huhu..

sue-ana said...

@tune,
tp mmg gile lawak tgk derang eksersais kempis2 perut tuh.eheh

echan,
sila lah rajen2 berjoging. bwk budat tecit skali, suruh dia eksersais juge supaya sihat dan tak slalu demam lg.btw, misti budat tecit dh makin slim skrg kan. hu hu

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...