Monday, May 04, 2009

apa salah aku???

aku mmg ske lyn budak kecik.tp tgk gak pada jenis budak itu.kalo yg dah thp ngada2 lebih2 tu,aku bo lyn je. tapi kalo budak, especially setahun ke bwh, aku mmg ske melayan. kalau budak tu jenis yg xmau kat org, lagi aku suka nyakat. tapi berpada2 gakla, aku xdelah sebarangan nk kaco anak org, silap aribulan kena luku pala dgn maknye.

aku tau, ada org yg ckp blkg bila nengok aku nih, kalo bole nk angkut sume anak2 member aku masa reunion aritu. aku bkn nk menunjuk yg aku ni bakal ibu penyayang, ok!!tp xtaula,aku rase seronok bila nyakat diorg. nak2 si areefa tuh, berlagak sungguh dgn aku bila dh ada dgn bapaknye..mungkin ada yg pandang serong dgn aku, tapi aku peduli hape??/ada aku kesah??eheh.mungkin jugak sbb aku dh lama xdapat anak sedara kecik. pasal tu aku seronok main dgn anak2 kengkawan.

nak tunggu ada anak sendri, hmm...tunggu jelah. anak mata ada le..

p/s: kalo dpt anak comey cam tom kurus, misti bahagia gile,kan..eheh.berangan je lebey.ahahaha

p/s no 2: sekali lagi aku lari tajuk.aiseh, apa sudah jadi????eheh

7 komen-komenan:

@tune® said...

beb...aku pon ske budak kecik yg xmgade...kalau yg mengada aku sakit kn ati derang je.r...padan muke

sue-ana said...

kalu budak kecik yg mengada,aku tgn2kan jer..muahaha

nota: anak2 sedara aku ckp aku ni macik yg garang walaupun hakikatnya aku seorg yg ayu.hahahaha

echan said...

aku tak pandai layan budak kecik. lagi2 yg mengada lagi aku malas nak layan. budat tecit pon aku layan ala2 budak dah besar.

bila la nak besar dia nih, senang sket nak marah ke apa ke kalu degil. heheh..

sue-ana said...

echan,
ye ke ko lyn budat tecit mcm ko lyn budak besar? siap bersayang2 bagai.muahaha..wah,dh xsabo nk jd ummi yg garang ke?eheh

Hazrina Ahmad said...

ala..suhana..abaikan je kata2 orang...larat kita ni nk tutup mulut orang kan, kan, kan...

aah..areefa sombong aritu..ngna sape pun taknak...saje manja ngn abah dia lah tuh..

:: ishamsuria :: said...

abandonkan je orang itu!! wakakaka.. Bila ko nak dtg kaco anak aku plak wei?? ;)

sue-ana said...

reen,
mmg areefa tuh.sombong.tanak kawan.muahaha

isma,
tggulah,aku turun sabah,aku kaco anak ko.eheh. weh,anak z'man ada rupa2 cam anak ko r.eheh

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...