Tuesday, May 19, 2009

anaklah ayam, anak ayam turun 10..

argh..hati xtenteram. ni yg xbest ni.uhuks. tulun..tulun..tulun..
rase cam nk lyn video clip hindustan sambil berguling2.bole?

**************************************************************

tensen. org itu dh xbleh dibawak berlawak. mungkin dia moody arini. ah, biaq pi lah. asalkan dia bahagia. malas aku nk pikir. baik aku cari org lain yg bole lyn lawak bodo aku ni,kan. hahahaha

**************************************************************

dh sebulan xblk kg. pergh, macam xcaye. kena blk gak minggu nih.

**************************************************************

anaklah ayam, anak ayam turun sepuluh, mati seekor, mati seekor dimakan musang..
tapi kat rmh aku, dh ada 6 bijik telur ayam yg tidak diketahui tuannya. aku goreng buat telur mata kobau krg, baru padan muka. xde port lain ke nk landing?bengong.

*************************************************************

amende aku merapu arini ntah. inilah jadinya kalau dh xde idea tp sibuk nk hapdet blog gak.

2 komen-komenan:

@tune® said...

da da...
g blk kg

kang merapu ntah pape lagi kang

Mohd Azmi said...

wah. siapa kah orang itu>>

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...