Thursday, May 14, 2009

14.m.e.i.2.0.0.9

perasaan bercampur baur. sonok pun ada, sadis pun ada, riso pun ada, terharu pun ada.. pergh!!
sonok pasai ada yg ingt, sadis pasal mlm td aku mimpi musuh, (cmne tah bole sesat. aku xrindu dia ye,kawan2.) riso pasal umo dh meningkat, tp byk yg blom aku achieve, dan terharu pasal ada org wat entri spesel pasal aku arini. tengkiu sha!! eheh.



p/s: sape2 yg nk wish aku,sila wish tepat jam 11.59 mlm ye.eheh. lg seminit nk masuk 15hb. kalo x,bole aku kembar dgn ::MOI::, kan..kan..eheh.

p/s no 2: tengkiu kat sume yg wish, yg bg adiah pun,tengkiu ye. tp aku tunggu sape2 yg nk bnje aku secret recipe nih.muahahaha

6 komen-komenan:

::moi:: said...

kau jangan terharu sangat tandanya ko dah tua n bwk2 la check kerut2 kat dahi ekekeke... garis bwh mata... tapi apa2 pun aku tau ko tetap kiut walau ditiup angin akan terbang bersama.... hehehee happy birthday lagik

sue-ana said...

aku dari kecik mmg berkerut. bkn berkedut ye.hahahaha

isma shamsuria ismail said...

hepi besday makcik!! semoga suksessss selalu..

echan said...

me!! me!! nak banje secret recipe. tapi yelah, kat sini takde la plak. huhu!!

@tune® said...

dapat x aku postkan handbag LV kt ko?

happy bday!!

sue-ana said...

isma,
thanks!!hehehe

echan,
eleh,kalo nk seribu daya,tanak seribu dalih. penang ada sec.recipe per.meh dtg sini.haha

@tune,
ada ke?jap aku cek peti surat aku. :-p

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...