Friday, April 24, 2009

beli 1 percuma 15..marii!!!marii!!!

Seronok weh, beli 1, percuma 15. Aku beli 1 je, dapat percuma 15. tapi biasaklah, harga 15 barang tu mmg cnfm xsetanding rega 1 barang itu..

meh aku listkan apa yg aku dapat:

1. bagpack kaler pink

2. optical mouse

3. vacuum utk laptop/pc (baru aku tau ada menatang nih)

4. headfon

5. alat2 utk bersihkan keyboard dan monitor (brush, liquid, kain lap)

6. multiple usb port

7. mouse pad

8. cd-rw 6 keping

9. tempat simpan cd

10. keyboard protector

11. kunci laptop (yg mcm kunci beskal tuh)

12. laptop skin

13. mini fan (tiada dlm gmbr)

14. mini fan juge (dapat 2.agaknya ada mende yg hbs kot)

15. sarung netbook kaler pink (tiada dlm gmbr juge)

barang tu pun,kalo campur-tolak-rega sbnr, aku bajetla,satu brg tu rega dalam rm5 (tapi backpack tuh rasanya bkn 5hengget) --> 15 x 5 = 75 hengget. pergh.untung2.

Memang untung membeli belah di pc fair, walaupun rega brgnya idaklah semurah mana pon sbnrnya. Nak tau apa yg aku beli????jeng..jeng..jeng..



taraaa..comey,kan. kaler pink lagik. so,bole lah aku bersiaran dari rumah pasni. eceh.

3 komen-komenan:

echan said...

perghh.. semakin it la skang cik sue kita. ahaha!!

sue-ana said...

eh,aku mmg dr dulu lagi IT maa..eheh. :-p

azmi isa said...

sakan shopping.

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...