Wednesday, March 18, 2009

ampun,boss!!!!!

Dah ada org sound,aku dh lama xupdate blog.Ampun, agak kebizian dua tiga menjak nih.so,kalo aku update pendek2 je,mintak mahap ye. eheh.

Semalam aku dapat satu "soalan membunuh" lagi..muahahaha.org yg bertanya soalan ni smlm misti tau apa soalannya,kan..haha. kesian dia, sbb aku bg jawapan yg sgt xmeyakinkan dan agak tidak menjawap soalan pun. yelah, soalan melibatkan hati dan perasaan ni,susah sket. Selalunya aku akan rasa tensen bila ditanya soalan2 yg agak membunuh ni, tapi dgn dia, idakle rase nk marah pun.rase nk gelak ada la..haha.ampun ye cik silah. eceh!

Tapi betullah.. soalan "siapa yg bertakhta dihati skrg ni" memang sgt sukar dijawab. soalan "sape yg masih berbekas di hati" pun aku xtau nk jawap hape. Inikan pula soalan "sape yang berada di tangga teratas dalam hati aku (abaikan family ye..)".. Adoi. sebab skrg ni, aku pun xtau sape. haha.. nanti2lah,kalo aku dh ada jawapannya, aku kongsi dgn ko ek, cik silah.

Apsal entry aku 2-3 menjak ni agak ber"perasaan" ek?hahaha.aku pun xtau.
oklah, chiaowww!!!

2 komen-komenan:

Hassilah Salleh said...

Sedang belajar memahami isi hati manusia. (",)

sue-ana said...

hehe..good luck! (",)

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...