Wednesday, December 03, 2008

merapu meraban..

Pergh, lama gile dah xupdate blog.maklumlah,sekarang ni dah makin susah nk berpoye2 di opis,atas sebab2 keselamatan plus agak ke'busy'an..suhana busy??mcm xpercaya je.ahahaha.tapi itu hakikat. bos sudah semakin mencurigai aku,walaupun aku dah jarang2 ym. nk buat camne,bila aku nk start bls ym org je,mesti dia masuk bilik.dah terkantoi. hish..takut siot. Lagi satu hal, aku tgh xde idea nk update blog. satgi keluar ayat2 sedih je, korg pun misti agak malas nk baca,kan.hihi. Dulu mmg aku buat blog ni macam tempat luahan perasaan aku. tp mcm xseronok pulak, org cerita berita gembira dan lawak jenaka, aku lak penuh dgn kesedihan, ketensenan..bla..bla..dahla,xmo jadik org yg moody lagi. Nmpk gaya kena create azam baru nih.2008 dh nk habis dah. tp kalau aku dh xtahan sgt nnti, terkeluar entry2 bengong lg tu, korg maafkan siap2 jelah ye.eheh. :p

hari ni sbnrnya hari lyn blues sedunia aku. kak nor xde kat bilik, so xde geng nk hu ha. Agak bosan. So, akibatnya, aku dok lyn lagu jiwang plus lagu headbanging dlm bilik, pasang volume kuat2 n melalak sorg2..muahaha. agak xde mood nk bekerja hari ini, walaupun bos xde dibilik, meeting. Aku pandang manuskrip tanpa rasa apa2. nmpk tulisan2,tp aku xtau apa maknanya.(padahal english je tu). fikiran dah ke lain dah..(bkn pk pasal bf ye, sbb aku mana ada lg.haha. :p). mungkin juga fikiran ku dah smpai KL kot.maklumlah,dah sebulan xblk KL..pergh,rekod tu.

Hmm, nk lyn blues, kunun2 mcm buat kali terakhir la.hahaha.confirm x. tp,blsh jelah ye.eheh.


Bila bertaut senyuman
Mata berlirikan
Memancarkan keluhuran
Cerah kesederhanaan mu
Seindah kejujuranmu
Detik seia sejiwa
Terungkap setia
Tiada upaya sepi
Maka kudup penantianku
Hadirnya teman sejati
Melangkah kita menjejak mimpi
Bahgia berdiri dengan mu di sisi
Harapan kita meniti hari
Sentiasa seiring
Chorus :
Paling agung teman terulung
Tenunan emas sayap hidupku
Tak ingin ku undur bertamu
Bertakhta teguh
Ke akhir waktu

-teman terulung, anuar zain-

Bukan Sekali, Aku Alami
Getaran Mu Menyentuh Ku
Tidak Berhenti,. Mencari Cari
Untuk Bisa Milikimu
Mencoba Bisa Melawan
Tetapi Semakin Tertawan
Kujatuh Cinta Jatuh Untuk Kesekian Kalinya
Cintai Km
Terlanjur Cinta, Terlanjur Aku Inginkan Cinta
Tergila Gila Memuja
Tanpa Batas Waktu
Dulu Pergi
Mencoba Lari
*Kuterhenti*
Menghapusmu
Tak Ku Mengerti
Terjadi Lagi
Ku Bisa Milikimu
Mencoba Bisa Melawan
Tetapi Semakin Tertawan
Kujatuh Cinta Jatuh Untuk Kesekian Kalinya
Cintai Km
Terlanjur Cinta, Terlanjur Aku Inginkan Cinta
Tergila Gila Memuja
Tanpa Batas Waktu
-tanpa batas waktu-Afgan Syah Reza-

p/s: lirik lagu diatas tiada kaitan dgn sesape je ek.aku tgh dgr lagu2 tu,tu yg excited lebih cari lirik. (aku dh jadi peminat tegar lagu2 Afgan Syah Reza?cam xpercaya.haha. :p)

0 komen-komenan:

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...