Thursday, November 13, 2008

SKEMA

Pergh, nasib diriku ini. dapat grup yg agak skema masa induksi. So,aku pun terikut sekali menjadi skema. ke aku mmg seorg yg skema selama ni? Huhu..Tapi walaupun agak skema semasa presentation, kami agak gila2 juga sewaktu dlm kumpulan..Tapi aku paling ske ayat grup leader aku td, "Memandangkan kami ni terdiri drpd Jabatan Fizik, penerbit dan Nurse, kami xkan buat lakonan hari ini..Sebab kami takde talent mcm org lain.."..muahaha..Memang betulla..keh2..(gile,kami le satu2nya grup yg xbuat lakonan masa presentation td. org lain sume pakat tdo dgr presentation kami.ahahaha)

Lagi satu, aku mmg fail bab2 public speaking + presentation depan org ramai ni. Agaknya sbb tu kot aku xjadi cikgu or lecturer mcm kawan2ku yg lain tu..uhuks..

Amende aku merapu di petang hari ni?adeh. Layankan jelah.

1 komen-komenan:

echan said...

aku lecturer, tapi aku masih tak suka public speaking. haha!!

:: pengikut2 setia ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...